Recepční – administrativní pracovník

 

 

Vaší náplní práce bude:

  • zajištění chodu recepce,
  • podpora ekonomického oddělení, vedení pokladny a evidence došlých faktur,
  • vyřízení/přepojování telefonických hovorů,
  • evidence a odbavení návštěv,
  • zajištění občerstvení a kancelářských potřeb,
  • spolupráce na vyúčtování tuzemských cestovních příkazů zaměstnanců,
  • zpracování došlé a odchozí pošty, balíků,
  • spolupráce na správě služebních vozidel,
  • podpora zaměstnanců na služebních cestách (zajištění letenek, ubytování, aj.)

 

POŽADUJEME:

  • min. SŠ vzdělání (ekonomické zaměření výhodou),
  • základní znalost ekonomických procesů firmy (účetnictví, pokladna apod.),
  • AJ min. na úrovni B1,
  • výborné komunikační schopnosti,
  • reprezentativní vystupování,
  • odolnost vůči stresu,
  • samostatnost, zodpovědnost,
  • praxe na pozici asistentky, recepční výhodou.

 

NABÍZÍME:

  • zázemí stabilní, silné společnosti,
  • pevnou pracovní dobu: 7:00-15:00 hod.,
  • řadu benefitů (sick days, jazykové a profesní vzdělávání, závodní stravování, aj.)
  • nové administrativní pracovní prostředí a přátelský tým,
  • nástup: ihned nebo dle domluvy.

 

Strukturované životopisy posílejte na e-mail: personalni@gatema.cz nebo přes formulář níže.

 

Nahrát životopis

























Další soubor




Osobní data z Vašeho životopisu zpracováváme za účelem výběrového řízení na konkrétní otevřenou pracovní pozici ve firmě Gatema a.s. Z právní podstaty "Oprávněný zájem" není potřeba Váš souhlas ke zpracování osobních dat. U neúspěšných kandidátů je životopis zlikvidován ihned po skončení výběrového řízení (skartace, výmaz), u úspěšných uchazečů je životopis uchován u personalisty v elektronické podobě po dobu nezbytně nutnou (6 měsíců). Po této době je životopis zlikvidován (skartace, výmaz). Vaše právo v oblasti nakládání s osobními daty uplatňujte na: info@gatema.cz nebo písemně na adrese sídla společnosti pomocí formuláře na www.gatema.cz/ke-stazeni.